سه‌شنبه، آبان ۱۳، ۱۳۹۳

مذهب شيعه دروغی بيش نيست

يك شيعه دوازده امامی در نماز شبانه روزی خود دوبرابر يك مسلمان سنی دروغ می گويد همه می دانند كه دادن گواهی درباره چيزی ديدن با چشم و يا شنيدن گوش در زمان حال است يا گذشته؟ اگر برای زمان حال باشد يك جور است و اگر برای گذشته است جور ديگر.
گواهی دادن امروزه مسلمانان در نمازهای خود با زبان تازيان درباره محمد پيامبر تازيان می گويند ( اشهد و ان محمدا رسول الله ) يعنی من گواهی ميدهم كه محمد فرستاده الله است. اين گواهی جوری گفته ميشود كه گويا محمد زنده است و فرمانروای عربستان است در حالی كه او قريب هزار و چهارصد سال پيش مرده است پس واقعيت دارد كه دروغ ميگويند چنانكه نيازی باشد كه بخواهند گواهی درستی درباره اين مرده تازی بدهند بايد بگويند كه ما از زبان دين داران پدران و مادران خود شنيده ايم كه محمد نامی در عربستان می گفته من رسول الله هستم.همچنين درباره شيعيان كه پس از گفتن (اشهد و ان محمدا رسول الله) می گويند (اشهد و ان عليا ولی الله) كه اينها دوباره به دروغ گواهی می دهند يكبار برای محمد يكبار برای علی كه كشته شده است و در جهان ديگری است.
با اين گواهی نادرست و نابه جای يك ايرانی كه بن مايه ای در دست ندارد تا دريابد درگذشته هم آن دو تازی رسول و يا ولی بوده اند.ناآگاهانه همه تبهكاری ها و گردنه بندی ها كشتار و تاراج اين دو تازی آمده در كلام الله را به گردن الله ( حجرالاسود ) لال بی زبان می بندد.
گناه شيعيان چند برابر می شود آنگاه كه علی را ولی الله هم می گويند بی آنكه چم ولی را كه معنی سرپرست می دهد دريابند و بدانند كه آيا علی سرپرست بر الله است و يا از سوی الله سرپرست بر مردم؟ كه هر دو اشتباه است.اگر علی را ولی بر الله يعنی سرپرست او بدانند كه پذيرفته اند الله يتيم است و نياز به سرپرستی علی دارد.اگر علی از سوی الله ولی بر مردم بدانند كه كار را خرابتر كرده.برای الله همكار و ياری دهند تراشيده اند كه اينهم با يگانگی الله جور در نمی آيد.
براستی آيا خردمندانه است كه منش و والايی ايرانی خود را اين چنين نابخردانه با استخوان پرستی تازيان بيابان گرد آنهم كشتارگر نياكان و نابود كننده تاريخ و فرهنگ ما دكش كنيم و در نيابيم كه چه می كنيم و چه می انديشيم و خود را ايرانی نژاده و باز مانده ای از كورش و داريوش هم بدانيم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر