یکشنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۹۴

آخوند شناسی٬ جانور شناسی

بسیاری از افراد این موجود شیاد و ریا کار را بدرستی نمی شناسند. این موجود پلید از زمان ساخته شدن تا به امروز بخوبی توانسته بدون کار و تلاش به حیات کثیف خود ادامه داده و نه تنها در آبادانی کشور نقشی نداشته بلکه در خرابی و عقب نگهداشتن جامعه بسیار فعال عمل کرده است.
اما چگونه این تا به امروز با حکومت ها برخورد نموده است؟
زمانی که حکومتی با آخوندها  برخورد تند نموده٬ پنهان شده و پنهانی برای ضربه زدن به این سرزمین قدم برداشته اند٬ برای مثال در زمان رضا شاه همه این انگلها خفه و در سوراخ خود پنهان بودند. و زمانی که حکومتی با آنها مماشت کرده از فرصت استفاده کرده و به قدرت نزدیک شده و با تملق و چاپلوسی به دنبال مطامع خود رفته نمونه آنهم زمان حکومت محمدرضا شاه که آخوند خود را پشت شاه پنهان و در فرصت مناسب همانها به پادشاه این کشور ضربه زدند.
و امّا حال که قدرت را خود بدست گرفته چهره حقیقی خود را نشان داده و بی محابا خون این ملت و سرزمین را می مکند.و خود را مالک جان مال این مردم میدانند. در پایین تعدادی از تصاویر آخوند هایی که در زمان حکومت محمدرضا شاه به تملق و پاچه خواری مشغول بوده اند را میگذارم و به نسل جوان یاد آور می شوم که در آینده که این حکومت سقوط کرد٬ خواهید دید که این انگل ها چگونه خود از حکومت مبرا کرده و خواهند نالید که ما در اون حکومت نقشی نداشتیم و حکومت اسلامی اون گونه نبوده و ما از ترسمان خاموش و یا همراهی می کردیم و مجدداً در پوست انسانها بی آزار و نجیب و آروم فرو رفته اما  به طور پنهان در پی ضربه زدن به این کشور مردمان شان خواهند افتاد.

و اما چگونه می توان با این پلیدها مقابله کرد؟ بهترین روش گرفتن ابزار های آنهاست٬ ابتدا خارج کردن لباس کریه هاش چرا که حرف زدن در مورد خدا لباس خواصی نمی خواهد آنها با پویدن این لباس می خواهند نشانن دهند با مابقی متفاوتند. سپس وادار کردن شان به کار و کوشش٬ چرا که تا زمانی که مفت می خورند و می چرند هم وقت خرابکاری و شستوشوی مغز دیگران را دارند و هم فهم از چنگ خارج کردن دارایه افراد فقیر و کم سواد جامعه را نمی دانند. و در آخر جرم شناختن گرفتن پول از افراد کم سواد و بی سواد و ساده و این روش را در گروه کلاه برداری گذاشت. خواهید دید با به اجرا گذاشته شدن این سه روش چگونه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. ضمنا این به این معنا نیست که با اجرا این روش جامعه بیمه شده و آنها خاموش می شوند٬ بلکه باید مدام مواظب آنها بود و به محض دیدن خطا از آنها به شدت با آنها مقابله کرد تا درسی برای او و سایرین باشد.

 
 
 
 
 
 
 
برای بهتر دیدن تصاویر بر روی آن کلیک کنید
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر