شنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۵

اعلام نتيجه ی جلسه ادمينی اتاق ایران برای همه در پالتالک

اعلام نتيجه ی جلسه ادمينی اتاق ایران برای همه ایرانیان در پالتالک

اتاق " ایرانیان برای همه ایرانیان" به هیچ ارگان، حزب و یا سازمانی وابسته نبوده و هیچ شخص حقیقی را نمایندگی نمیکند. این اتاق بر اساس دیدگاه های آزادی خواهانه، حقوق بشر و سکولار شکل گرفته و هیچ دین، حزب و مرامی حق تبلیغ در این اتاق را ندارد.
 
با توجه به نیازهای امر اداره اتاق " ایرانیان برای همه ایرانیان " و لزوم تنظیم رابطه میان ادمین ها و کاربران، موارد زیر در جلسه ادمین ها مورخ 03.03.2017 تصویب گردیده و بدین وسیله به اطلاع عموم رسانیده می شود.
 
۱- ایجاد فضای دوستانه و محترمانه از اساسی ترین اصول و پایه اتاق است و از همه دوستان تقاضا میشود در جهت این امر کوشا باشند.
۲- مدیریت اتاق همیشه با ادمینی است که اقدام به باز کردن اتاق میکند و تا زمانی که حضور دارد ادمین های دیگر حق دخالت در کار ایشان را ندارند مگر به درخواست خودش.
۳- ادمین ها بعد از باز کردن اتاق موظف به نوشتن یک متن بصورت شعر یا یک حرف نغز و یا یک موضوع برای صحبت کردن میان یوزرها اقدام کند.
۴- ادمین ها در زمان باز بودن اتاق باید در جهت پیشرفت صحبتها و گرم کردن اتاق حضوری فعال داشته باشند.
۵- ادمین ها حق هیچ گونه درگیری و مشاجره در فضای عمومی اتاق را ندارند و باید با حفظ خونسردی کامل مشکل خود را در پی ام حل کنند .
۶- ادمین ها موظف به شنیدن انتقاد یوزرها و انتقال آن به ادمینها ی دیگر هستند  تا در جهت بهبود اتاق اقدام شود.
۷- هیچ کس به جز ادمین ها  حق وتو دیگران را ندارد و همواره الویت گرفتن مایک با مین ادمین  بوده و ادمین ها  دیگر هم میتوانند مایک دوم را کنترل کنند.
۸- ادمین ها جدّاً از برخورد شخصی باید بپرهیزند.
۹- ادمین در مدیریت اطاق استقلال کامل را دارد.
۱۰- اطاق باید همیشه باز بماند تا در لیست اطاقهای پال دیده شود.

۲ نظر:

  1. پارسا جان سپاس از زحماتی که شما میکشید
    با مهر ایرج

    پاسخحذف
  2. حالب نوشته شده و بسیار خوب تنظیم گردیده

    پاسخحذف